Yeni e-posta bildirimleri

Birkaç e-posta hesabınız varsa Yandex Mail'de yeni e-postalar hakkında başka bir adrese bildirim alabilirsiniz. Bildirimleri ayarlamak için:

  1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
  2. E-postaların işlenme kurallarını seçin.
  3. Filtre oluştur butonuna tıklayın.
  4. Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

  5. Eğer bloğunda işleme koşullarını belirtin:

    Koşulun doğru oluşturulması hakkında ayrıntılı bilgi için özel makale’ye bkz.

  6. Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:
    1. Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.
    2. Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:


  7. İşlemi gerçekleştir bölümündeki Adrese bildir seçeneğini etkinleştirin ve bildirimlerin gönderileceği adresi girin.
  8. Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.
    Not. Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.
  9. Bildirimleri almak için belirttiğiniz e-posta hesabını kontrol edin. Bildirimlerin alınmasının nasıl doğrulanacağı konusunda talimatlar içeren e-posta bu e-posta adresine gelecektir. Doğrulandıktan sonra yeni e-postalarla ilgili bildirimler, belirtilen e-posta hesabına gönderilecektir.

Bildirim gelmiyor

Bu durumun olası nedenleri:

Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.

https://passport.yandex.com.tr/passport?mode=passporthttps://passport.yandex.com.tr/profile/phones Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.Yandex ID ayarlarında doğru kişisel verilerinizi belirtin ve hesabınıza bir telefon numarası bağlayın.

Kural etkinleştirilmedi veya adres onaylanmadı

E-posta işleme kuralları sayfasında gerekli kuralın etkin olup olmadığını, e-postaların gönderilmesi gereken adresin doğrulanmış olup olmadığını kontrol edin. Belirttiğiniz adresin yazım hatası içermediğinden emin olun.

Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti

Kural oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin; kural hemen çalışmayabilir.

Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi

Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.

Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut

Yukarıdaki listede aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.

E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı

E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.

Alıcının hesabında gelen e-postaların işlenme kuralları ayarlandı

Alıcının hesabında e-postaları silen veya Spam klasörüne taşıyan kurallar ayarlandıysa, yönlendirme yapıldıktan hemen sonra e-postalar Gelen Kutusu klasöründen kaybolmaya başlar.