Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama

E-posta toplayıcısı oluşturma

  1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.
  3. Hangi e-posta hesabından e-postaları toplamak istediğinizi seçin: Mail.ru, Gmail veya Outlook.
  4. Bir hesap seçin veya giriş yapın.
  5. Yandex'in başka bir servisteki e-posta hesabınıza erişmesine izin verin.
    Not. E-postaları toplamak için Yandex'in e-posta hesabınıza erişimi gerekiyor. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  6. Başka e-posta hesabıyla bağlantı kurulduysa ilgili mesajı göreceksiniz.
    Not. Varsayılan olarak toplayıcı IMAP protokolüne göre ayarlanır. Bu durumda e-posta toplamak için klasör seçilemez; IMAP protokolü, klasörlerin yapısını tam olarak kopyaladığı için, e-postaları belirli bir klasöre toplama olanağını sağlamaz. E-postaları belirli bir klasöre toplamak için bu toplayıcıyı silin ve manuel olarak POP3 protokolüne göre toplayıcıyı ayarlayın.
Toplayıcının sunucuya otomatik bağlantısı ayarlanamıyorsa
  1. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  2. E-posta sunucusu adını ve port numarasını manuel olarak girin. Bu parametrelerin değerlerini, e-posta kutunuzun bulunduğu e-posta servisinin destek hizmetinde öğrenebilirsiniz.

Toplayıcıyı ayarladıktan birkaç dakika sonra ilk e-posta toplanması yapılır. Toplayıcının başka bir e-posta hesabına erişmesi, saatte birkaç kez ile birkaç günde bir kez arasında gerçekleşir. Toplama zamanı manuel olarak ayarlanamaz veya değiştirilemez. Toplama zamanı, kullanılan POP3 veya IMAP protokolüne ve e-postaların toplandığı sunucunun çalışma özelliklerine bağlıdır. Bu nedenle e-postalar gecikmeli gelebilir.

Başka Bir Yandex Hesabından E-posta Aktarma

E-posta toplayıcısını ayarlamak için:

  1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.
  3. butonuna tıklayın.
  4. E-postayı almak istediğiniz e-posta hesabının adresini girin.
  5. İleri butonuna tıklayın.
  6. Harici uygulamalara erişimli bu beliren pencerede daha önce belirttiğiniz e-posta kutusuna giriş yapın.
  7. Değişiklikleri kaydedin.

E-posta hesabınıza hem yeni hem de eski e-postalar toplanacaktır.

Varsayılan olarak tüm e-postalar Gelen Kutusu'na gelir. E-postaların belirli bir klasöre gelmesi için e-postaların işlenme kurallarını ayarlayabilirsiniz.

Not. Yandex'teki e-posta hesabından e-postaları başka bir servisin e-posta kutusuna toplamak istiyorsanız imap.yandex.ru sunucudan İMAP protokolüne göre e-posta istemcilerini kullanarak e-posta kutusuna erişimi etkinleştirin (ayrıntılı bilgi burada).

E-postaların toplanacağı klasörü seçme

Toplayıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol, e-postaların sizin ayrıca seçtiğiniz bir klasörün içinde toplanmasını öngörmez, klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Fakat yerine POP3 protokolünü kullanabilir veya e-posta işleme kuralı oluşturabilirsiniz.

POP3 protokolünün ayarlanması
  1. E-posta toplama ayarları sayfasını açın.
  2. Ayarlamak istediğiniz toplayıcı adına tıklayın.
  3. Sil bağlantısına tıklayın.
  4. Silme işlemini doğrulayın.
  5. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

Kural ayarları

E-postaların işlenme kuralı, toplayıcıdan gelen e-postaları belirli bir klasöre otomatik olarak ekler. Örneğin e-postaları cheshire.katze@yandex.com.tr e-posta hesabınızdan toplarsanız, böyle bir kural oluşturun:

  1. Kime parametresi için cheshire.katze@yandex.com.tr değerini belirtin.
  2. Klasöre taşı seçeneği etkinleştirin ve ardından sağdaki listeden klasör seçin.

Daha fazla bilgi için E-postaları klasörlere göre otomatik filtrelenmesi makalesini okuyun.

E-posta toplayıcısı ayarlarını düzenleme

  1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.
  3. Bağlı olan e-posta kutusu listesinde toplayıcı adına tıklayın.

  4. Ayarla bağlantısına gidin. Aktarılan e-postaların işlenme kurallarını ve toplayıcının sunucuya bağlanma parametrelerini burada düzenleyebilirsiniz.
    Not. Toplayıcıyı IMAP protokolüne göre ayarladıysanız, protokolü POP3 olarak değiştiremezsiniz. Ancak IMAP protokolüne göre olan toplayıcıyı silebilir ve POP3 kullanan yeni toplayıcıyı manuel olarak ayarlayabilirsiniz.

Toplayıcıyı devre dışı bırakmak için E-posta toplayıcısı sayfasına gidip Kapat bağlantısına tıklayın.

Aktarıcıya ihtiyacınız yoksa aktarıcının adına basıp Sil bağlantısına tıklayın.

Bağlı e-posta hesabının adına e-posta yazma

Yandex Mail'de e-postaların hangi adresten gönderileceğini seçebilirsiniz. Böyle bir adres için, e-postaların toplandığı e-posta hesabının adresi kullanılabilir.

  1. Adresi Yandex ID'de E-posta adresleri sayfasına ekleyin ve erişimi onaylayın.
  2. Bu e-posta hesabından e-postaların toplanmasını ayarlayın. Kullanıcı adı olarak adresi tam olarak belirtin, örneğin, cheshire.katze@forestmail.com.
Not. Yandex'te başka bir hesap adına e-posta göndermek istediğinizde, bunu ayrıca bir e-posta toplayıcısı ayarlamadan da yapabilirsiniz.

Toplayıcının doğru ayarlanmış olmasına rağmen başka bir e-posta servisindeki adresten ileti gönderemiyorsanız, bu, o servisin güvenlik kurallarının, Yandex Mail üzerinden de dahil olmak üzere başka e-posta servisleri üzerinden ileti göndermeyi engellediği anlamına gelir.

Toplanan e-postalarla ne yapılabilir?

Toplanan e-postalarla, e-posta hesabındaki diğer e-postalarla yapılabilen aynı işlemleri yapabilirsiniz, ancak bazı özellikler de var:

E-posta Silme

Toplanan e-postayı silerseniz bu e-posta sadece toplanan e-posta hesabından silinir. Kaynak e-posta hesabında e-posta kalır.

E-postaları işleme kuralları

İşleme kuralları, Gelen Kutusu klasöründe toplanan e-postalar için çalışır. E-posta başka bir klasöre toplandıysa kural çalışmaz.

Kara Liste

Kara liste başka bir e-posta hesabınızdan toplanan e-postalar için çalışmaz. Bu tür e-postaları engellemek için e-postaların toplandığı e-posta hesabına gidin ve orada Kara Liste ayarlayın.

E-posta Aktarımı Çalışmıyor

Bu kılavuz, ileti toplayıcısının çalışmasıyla ilgili sorunları adım adım çözmenize yardımcı olacaktır. Başlamadan önce, önerileri uygulamak için Yandex Mail'i yeni sekmede açın.

Sorunu seçin:

Toplayıcı daha önce e-postaları topluyor muydu?

  1. Toplayıcıyı devre dışı bırakın; bunun için E-posta toplayıcısı sayfasına gidip Kapat bağlantısına tıklayın.
  2. 2-3 saat bekleyin.
  3. Toplayıcıyı tekrar açın.

İletilerin toplandığı posta kutusundaki şifrenizi değiştirin. Yeni şifrenin aktive olması için 2-3 saat bekleyin.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

  1. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
  2. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  3. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
  4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
İletiler posta kutusundan Gmail'e toplanmıyor

İletilerin posta kutusundan Gmail'e toplanmasını ayarladıysanız:

  1. Güvenlik ve erişim sayfasından Güvenilmeyen uygulamalar anahtarını Güvenilmeyen uygulamalara izin ver durumuna getirin.
  2. Google Hesapları sayfasından toplayıcıya erişim sağlayın.
  3. Google hesabınıza girerken çift aşamalı doğrulama kullanıyorsanız, e-posta toplayıcısı için uygulama şifresi oluşturunuygulama şifresi oluşturun.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

  1. E-posta aktarımı ayarları bölümüne geçin.
  2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
  3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
  5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    E-posta kutusundan iletilerin toplandığı e-posta hizmetinde sorunlar çıkmış olabilir. Sorunu çözmek için, iletilerin toplandığı e-posta kutusundan yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce Yandex'teki toplayıcıyı kapatın, aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

    Başka bir e-posta kutusundaki iletilerin Yandex'teki e-posta kutusuna nasıl yönlendirileceğini öğrenmek için o e-posta hizmetinin yardım bölümüne başvurun.




  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    E-posta kutusu ayarlarından, iletilerin belirli klasörlerden ya da belli bir zaman dilimi içerisinde silinmesine engel konulup konulmadığını kontrol edin.

    Outlook.com e-posta hizmeti (hotmail.com, live.com) ancak Gelen Kutusu'ndan e-postaların aktarılmasına izin verir. E-postaları başka bir klasörde saklıyorsanız e-postalarınızı Gelen Kutusu'na taşıyın.


  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Girilen parolanın doğruluğunu kontrol edin - parolayı metin düzenleyiciye yazın, kopyalayın ve parola girişi kısmına yapıştırın. Şifrenin doğruluğundan emin olduğunuz hâlde toplayıcı etkinleşmiyorsa, iletileri toplamak istediğiniz posta kutusunda yeniden yetkilendirme yapmayı deneyin.


Toplayıcının çalışma hızı, iletilerin toplandığı e-posta kutusundaki ileti sayısına ve bu e-posta kutusunun bulunduğu sunucunun çalışmasına bağlıdır. İletilerin toplanmasında yaşanan gecikme, aynı zamanda toplayıcının çalıştığı protokollerin özellikleri yüzünden meydana gelmektedir.

İletileri anında almak için, diğer posta kutusundan Yandex'deki posta kutusuna yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce toplayıcıyı kapatın; aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

Toplayıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol, e-postaların sizin ayrıca seçtiğiniz bir klasörün içinde toplanmasını öngörmez, klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Protokolü POP3 olarak değiştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. E-posta toplayıcısı sayfasını açın.
  2. Silme işlemini doğrulayın.
  3. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
    2. Arayüz öğesini seçin.
    3. E-posta programları'nı seçin.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüden E-posta programları'nı seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşede simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Yandex'te e-posta adresinizin nasıl görüneceğini seçin:

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonunu kullandınız mı?

    Başka bir e-posta servisinde toplayıcıyı etkinleştirmek için kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliği kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gereklidir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliğinin etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta servisinde etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne yazın. Mesajda sorununuzu ayrıntılı bir şekilde açıklayın ve Yardım önerilerinin işe yaramadığını belirtin.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonunu kullandınız mı?

    Başka bir e-posta servisinde toplayıcıyı etkinleştirmek için kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliği kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gereklidir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Kalıcı şifre ile tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile giriş özelliğinin etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta servisinde etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekir. Talimatlara göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Toplayıcı ayarlarında şu ayarların seçili olup olmadığını kontrol edin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

Sorununuz listede yoksa aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne başvurun.