Otomatik Yanıtlar

Bir süreliğine tatile gidiyorsanız ve iletilere cevap veremeyecekseniz otomatik yanıtlamayı ayarlayın; böylece belirtilen koşula uygun olan her e-posta için otomatik yanıt gönderilecektir.

  1. Sağ üst köşede  → Tüm ayarlar'a tıklayın.
  2. E-postaların işlenme kurallarını seçin.
  3. Filtre oluştur butonuna tıklayın.
  4. Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

  5. Eğer bloğunda işleme koşullarını belirtin:

    Koşulun doğru oluşturulması hakkında ayrıntılı bilgi için özel makale’ye bkz.

    Not. Otomatik yanıt gönderilen e-posta olarak kabul edilir, bu nedenle, e-posta göndermedeki kısıtlama nedeniyle tüm gelen iletiler için ayarlamanız önerilmez.
  6. Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:
    1. Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.
    2. Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:


  7. Aşağıdaki metinle yanıtla seçeneğini etkinleştirin ve mesaj girin.

  8. Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.
    Not. Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.

Otomatik yanıtlayıcı çalışmıyor

Bu durumun olası nedenleri:

Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.

https://passport.yandex.com.tr/passport?mode=passporthttps://passport.yandex.com.tr/profile/phones Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.Yandex ID ayarlarında doğru kişisel verilerinizi belirtin ve hesabınıza bir telefon numarası bağlayın.

Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti

Otomatik filtreleme kuralı oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin, filtre hemen çalışmaya başlamayabilir.

Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi

Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.

Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut

Listede daha üst konumda aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.

E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı

E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.

Birkaç dakika geçmiş olmasına rağmen kural hala çalışmıyorsa ve ayar değişiklikleri işe yaramıyorsa lütfen, sayfanın altındaki form aracılığıyla Yandex Mail destek ekibine ulaşın.