E-postanın Yandex dışındaki başka bir adrese ulaşmadığını içeren rapor

Yandex hesabınızdan e-posta gönderdiğinizde bu e-posta alıcının e-posta sunucusu tarafından reddedildiyse “Mailer-Daemon” servisinden teslim edememe nedenlerinin ve e-postayı reddeden sunucunun adının belirtildiği otomatik yanıt alırsınız.

Otomatik raporda teslim edilmeme nedeni belirtilir. Nasıl bulunur ve deşifre edilir:

  1. Diagnostic Code sözcük grubunu bulun. Sağında İngilizce olarak hata kodu gösterilir.
  2. Aşağıdaki tabloda bu hata kodunu bulun.
    İpucu. Tabloda hızlı arama yapmak için Windows'ta Ctrl+F ve macOS'ta Cmd+F tuş kombinasyonunu kullanın.
Hata kodu Neden ve çözüm

Bad destination mailbox address

Bad destination system address

Bad destination mailbox address syntax

DNS: no such domain

Invalid arguments - possible version mismatch

Invalid mailbox

Invalid recipient

Host or domain name not found

Mailbox unavailable

No such user here

The email account that you tried to reach does not exist

Unrouteable address

User not found

User unknown

İleti mevcut olmayan bir adrese gönderildi.

Alıcı adresinin gereksiz noktalama işaretleri, boşluklar ve tırnak işaretleri içermediğinden emin olun. Alıcıya sorarak adresini teyit edin ve e-postayı yeniden gönderin.

Message rejected as spam by Content Filtering

Message rejected under suspicion of SPAM

Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information

Sorry, message looks like SPAM to me

550 5.7.1 SPF check failed: IP_host is not authorized to send in the name of domain_name. (in reply to RCPT TO command)

Alıcının e-posta sunucusu e-postaları spam olarak algılıyor.

Alıcı veya e-posta hizmeti yönetimiyle diğer yollardan irtibata geçip sorunu bildirin.

Sitenizden kullanıcılarınıza veya abone olan kişilere yasal ileti gönderimi gerçekleştiriyorsanız "Gerçek" mesaj gönderimiyle ilgili Yandex Önerileri hakkında bilgi edinin.

Not. Kurumlar için Yandex 360 kullanıyorsanız, bağlı alan adında SPF kaydı mutlaka ayarlanmış olmalıdır.

Аccount is full

Error writing message: Disk quota exceeded

Inbox full

Over quota

Quota exceeded

Recipient's mailbox is full

User has exhausted allowed storage space

Alıcının kutusu dolu. Bu durum, genellikle, alıcının posta kutusunu nadir kullanmasından ve posta kutusunun bültenlerle dolmasından dolayı yaşanmaktadır.

Alıcıyla farklı bir iletişim yöntemiyle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin.

Policy rejection on the target address

Recipient rejected

This account has been disabled or discontinued

User account disabled for being inactive

Your emails has been returned because the intented recipient's email account has been suspended.

Alıcı adresi, alıcının e-posta hizmet sağlayıcısı tarafından engellendi.

Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin.

Message file too big

Message size exceeds fixed limit

Message size exceeds fixed maximum message size

Alıcının e-posta sunucusu büyük boyutlu e-postaları kabul etmiyor. E-postayla gönderdiğiniz ek, e-posta sunucusu tarafından belirtilen kısıtlamalardan dolayı kabul edilemiyor.

Eki, dosya depolama hizmetine yükleyin (örneğin, Yandex Disk) ve iletiye linkini girin.

Client host [IP_host] blocked using bl.spamcannibal.org; blocked, See: http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi?page=lookup&lookup=IP_host

Client host [IP_host] blocked using dnsbl-1.uceprotect.net; IP IP_host is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=IP_host

Email blocked by SPAMCANNIBAL — to unblock see...

Email from IP_host is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system

Recipient address rejected: Blocked by external RBL

Your host [IP_host] is blacklisted by dnsbl.sorbs.net. Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?IP_host

Your server IP address is in the bl.spamcannibal.org database

Yandex e-posta sunucusu kara listeye düştü. Yandex'in posta sunucusu adresini kara listeden kendiniz de silmeyi deneyebilirsiniz, bunun için rapordaki linki kullanarak geçiş yapın. Ayrıca aldığınız raporun tüm metnini yollayarak sayfanın altındaki form üzerinden bize yazabilirsiniz.

Ayrıca, alıcı veya e-posta hizmetinin yönetimiyle başka yollardan irtibata geçip sorunu bildirmeyi deneyin.

Loop detected! Message rejected

Mail for email loops back to myself

Our servers have detected a mail loop

Yönlendirilen iletiler geri dönüyor. Kullandığınız tüm e-posta kutularındaki yönlendirme kurallarını ve toplayıcılarını kontrol edin; bu e-posta kutuları hatalı ayarlanmış olabilir. Sorunun sizin tarafınızda olmadığından eminseniz alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurun ve sorunu bildirin.

Relay not permitted

Sorry, relaying denied from your location

Yönlendirme engellendi (Hatalı ayarlanmış MX kaydından dolayı alıcının e-posta sunucusu Yandex Mail e-posta sunucularını tanımıyor).

Alıcı veya e-posta hizmeti yönetimiyle diğer yollardan irtibata geçip sorunu bildirin.

Not. Kurumlar için Yandex 360 kullanıyor ve e-postaları kendi alan adınıza ait e-posta kutusuna gönderiyorsanız, MX kaydı dağıtımının 48 saate kadar sürebileceğini dikkate alın. 48 saat geçtiyse tüm ayarların MX kayıtlarının ayarları maddesindeki talimatlara göre yapıldığından emin olun.

Sender verification failed

Göndereni Denetleme Hatası. Sorunu çözmek için alıcının e-posta servisinin yöneticisiyle irtibata geçip Yandex Mail'den gelen e-posta adreslerinin, göndereni denetleme servisinin beyaz listesine alınmasını isteyin.

Not. Kurumlar için Yandex 360 kullanıyorsanız, bağlı alan adında SPF kaydı mutlaka ayarlanmış olmalıdır.