Google Workspace (Google Drive)

Taşımanın çalıştırılması

  1. Her çalışanın dosyalarını kaynak sunucudan taşımak için yeterli Yandex Disk alanına sahip olduğundan emin olun.
  2. Sol menüde Veri aktarımı sekmesine geçin.
  3. Taşımak istediğinizi seçin: Dosya taşıma’ya tıklayın.
  4. Dosyaları nereden taşımak istediğinizi seçin: Google Workspace’e tıklayın.
  5. Sır dosyasını yükleyin ve Devam’a tıklayın.
  6. Taşıma işlemini çalıştırmak istediğiniz kullanıcı hesaplarını belirtin:

    1. Örnekteki gibi, dosyalarını taşımak istediğiniz çalışanların kullanıcı adı bilgilerini dosyaya ekleyin.
      Not. 20.000 çalışan kullanıcı adına kadar ekleyebilirsiniz.
    2. CSV dosyasını UTF-8 koduyla kaydedin (Microsoft Excel’de Farklı kaydet → CSV-UTF8 yolunu takip edin).
      Uyarı. Dosyayı farklı bir kodlamayla kaydederseniz belge doğru şekilde çözümlenemez.
    3. CSV Yükle butonuna tıklayın ve dosyanızı seçin.
  7. Veri aktarımını başlat’a tıklayın ve dosya taşıması başlar.

    İşlemi başlattıktan sonra Veri aktarımı yapılıyor durum bildirimi görüntülenir.

    Eğer bazı dosyalar Yandex Disk’te zaten varsa (örneğin, daha önce taşınmışlarsa), bu durumda Google Drive ve Yandex Disk’teki son değişiklik tarihleri karşılaştırılır ve eski sürümler yenileriyle değiştirilir.

Not. Veri aktarım işlemini birkaç kez çalıştırmayı planlıyorsanız, her yeni çalıştırmadan önce log dosyasını kaydedin (bunu yapmak için Ayrıntılandırma butonunu kullanın). Veri aktarımı sırasında hatalar yaşanırsa bu şekilde bunların hangi çalıştırmada gerçekleştiğini takip edebilirsiniz.

Veri aktarımı ile ilgili sorunların çözümü

Ayrıntılı hata açıklamalarını içeren raporu görüntülemek için aktif işlemin sayfasında sağ üst köşede Ayrıntılandırma butonuna tıklayın. Hataları düzeltme yöntemleri için Veri Aktarım Hataları Raporu'na gidin.