Erişim sorunları

Kurum hesap sahibinin hesabına erişim kaybedildiyse, kendiniz düzeltmeye çalışabilirsiniz.

Kurum sahibinin giriş bilgilerini hatırlamıyorum
  • Telefon numarasını kullanıcı hesabınıza bağladıysanız veya aynı bilgisayar ve tarayıcıdan hesabınıza kısa süre önce giriş yaptıysanız Kullanıcı Adı Yenileme sayfasına gidip talimatları izleyin.

  • Bu adresten arkadaşlarınızla, ailenizle veya meslektaşlarınızla yazıştıysanız örneğin sosyal ağlar aracılığıyla onlarla iletişim kurmaya çalışın. Belki adresinizi hatırlayacak ya da posta kutularında sizden gelen e-postaları bulabilecek ve hangi adresten gönderildiğini söyleyebileceklerdir.

Kurum sahibinin parolasını hatırlamıyorum

Kullanıcı kaydı sırasında adınızı ve soyadınızı doğru girdiyseniz ve telefon numarasını hesabınıza bağladıysanız şifre yenileme sayfasına gidip talimatları izleyin.

E-posta adresinin veya telefon numarasının yanlış olduğunu belirten bir ileti görürseniz, bu bilgileri oturum açma esnasında yanlış yazıp yazmadığınızı kontrol edin. Doğru girdiğiniz numara hala uyuşmuyorsa, hesabınızla başka hangi adresleri veya numaraları ilişkilendirebileceğinizi hatırlamaya çalışın.

Kurum sahibi kullanıcı hesabının geri yüklenememesi

Kurumlar için Yandex 360’ta kurumu oluşturduğunuz hesabın kullanıcı adını veya şifresini hatırlayamıyorsanız, başka bir hesap aracılığıyla erişimi yenileyin:

  1. Yandex’te yeni bir kullanıcı hesabı açın.

  2. Kurumun gerçekten size ait olduğunu onaylayın. Bunu yapmak için erişim yenileme formunu doldurun.

  3. Formdaki yöntemlerden biriyle alan adı sahipliğini onaylayın.

Her şeyi doğru yaptıysanız kurumun hakları yeni kullanıcı hesabınıza devredilir. Bu işlem sırasında kurumunuza ait hiçbir veri kaybolmaz.