İleti kategorileri

Yandex.Mail, çeşitli kategorilerde e-postalar ile çalışmanızı kolaylaştırır. Gelen e-postalar Abonelikler, Sosyal ağlar ve Ekli e-postalar klasörlerine otomatik dağıtılabilir.

Abonelikler ve Sosyal ağlar klasörlerine düşen e-postalar, diğer klasörlere kopyalanmadan sadece bu klasörlerde bulunur. Ekli e-postalar geldikleri klasörlerde bulunarak Ekli e-postalar klasöründe yalnızca arama kolaylığı için görüntülenir.

Sistemin kategorili klasörlerini devre dışı bırakmak için:
  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Kategorileri devre dışı bırakmak istediğiniz hesabı seçin.
  4. Gelen e-postaların sıralanması seçeneğini devre dışı bırakın.

Bundan sonra abonelik e-postaları ve sosyal ağlardan gelen e-postalar Gelen kutusu klasörüne ve diğer klasörlere geri döner.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.