Yandex Disk Destek Ekibi'ne yazın

Примечание. Yandex Disk'te telefon desteği bulunmamaktadır. Sadece e-posta yoluyla destek sağlanır. Hızlı yol: e-postada ekran görüntüsünü bize yollayabilirsiniz. Böylelikle sorunu çok daha hızlı anlarız ve size yardımcı oluruz.

E-postanızın ilgili uzmana daha hızlı ulaşması için lütfen aşağıdaki soruları yanıtlayın.

Başvuru konusunu söyleyin:

Android ve iOS için mobillerden fotoğraflar ve videoların otomatik yüklenmesi hakkındaki bölümler size yardımcı olabilir.

Android için Yandex Disk Yardım'ın Notlar bölümü size yardımcı olabilir. Aradığınız yanıtı bulamadıysanız lütfen bize yazın.

Sorun nedir?

Size Yandex 360 Premium ve Disk'te yer bölümü yardımcı olabilir. Önerilerimiz işe yaramadıysa lütfen bize yazın.

Size Yandex 360 Premium bölümü yardımcı olabilir. Önerilerimiz işe yaramadıysa lütfen bize yazın.

Size Promosyonlara katılım için ödül olarak kazanılabilen gigabaytlar ve diğer ödüller bölümü yardımcı olabilir. Önerilerimiz işe yaramadıysa lütfen bize yazın.

Android ve iOS için «Ödeme sırasında hata oluştu» bölümü size yardımcı olabilir.

Yandex Disk uygulamasının çalışmasıyla alakalı bir sorunla karşılaştıysanız lütfen, uygulamada geri dönüş formu aracılığıyla hata hakkında bize yazın:

  1. Uygulama ayarlarını açın.
  2. Yardım ve Destek → Sorun bildir maddesini seçin.
  3. Sorunun konusunu seçin.
  4. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Примечание. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Ayrıca uygulamadan gönderildiği zaman uzmanlarımız sorunu çözmeye yardımcı olan teknik bilgileri görürler.

Uygulama beklenmedil şekilde çalışmayı durduruyorsa ve oradan bize yazamıyorsanız, Android için veya iOS için geriş dönüş formu aracılığıyla hata hakkında bize mesaj gönderin.