• TAG Otoyolu'nda meydana gelen tır kazasında 2 kişi yaralandı. 
    1
    22 Ağustos
    Sabah saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun Gaziantep batı gişeleri kesiminde iki tır çarpıştı. 
    2
    22 Ağustos
    Feci kaza sonrası ortalık savaş alanına dönerken hafif yaralanan 2 kişi, olay yerinde yapılan ilk müdahale sonrası ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. 
    3
    22 Ağustos
    Kaza nedeniyle otoyolda uzun araç kuyrukları oluştu. 
    4
    22 Ağustos
    Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı. 
    5
    22 Ağustos

    Diğer konular

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    22 Ağustos 2025 tarihinde Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda meydana gelen tır kazasında yaralanan 2 kişinin sağlık durumu hakkında, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldıkları ve tedavilerinin devam ettiği bilgisi mevcuttur 12.
    Yaralıların sağlık durumuyla ilgili daha fazla bilgiye ulaşılamamıştır.
    5 kaynak
    TAG Otoyolu'nda meydana gelen kaza sonrası trafik, kontrollü şekilde sağlandı ve araçların kaldırılmasının ardından normale döndü 123.
    Kaza nedeniyle otoyolun Adana yönünde tek şeritten sağlanan ulaşım, yaklaşık 2 saatlik çalışmanın ardından trafiğe açıldı 1.
    5 kaynak
    22 Ağustos 2025 tarihinde Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nun Gaziantep batı gişeleri kesiminde meydana gelen tır kazasının nedeni, sürücülerinin öğrenilemeyen 72 EP 564 plakalı beton blok yüklü tır ile 50 AEA 683 plakalı mermer yüklü tırın çarpışması olarak belirtilmiştir 134.
    Kaza ile ilgili soruşturma devam etmektedir.
    5 kaynak
    22 Ağustos 2025 tarihinde meydana gelen TAG Otoyolu'ndaki tır kazası ile ilgili soruşturma devam etmektedir 13.
    Kazada, İran'dan gelen K.D. (39) idaresindeki 96 AG 773 plakalı tır, karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir yayaya çarpmış ve yayanın hayatını kaybetmesine neden olmuştur 14.
    5 kaynak
    Evet, otoyollarda güvenlik önlemleri artırılmıştır.
    Bazı önlemler:
    • Yapay zeka destekli radarlar: Aynı anda dört şeritteki araçların hızı ölçülebiliyor ve operatör gerektirmeden otomatik çalışıyor 34.
    • Yüz tanıma özellikli yaka kameraları: Aranan şahıslar ve suçlu araçlar anlık olarak tespit ediliyor 34.
    • Sarsma bantları: Yorgunluk, uykusuzluk veya dikkatsizlik nedeniyle şerit değiştiren sürücüleri uyarmak için uzunluğu artırılmıştır 2.
    • 7/24 denetim: Otoyol Jandarması, hem havadan hem karadan kesintisiz denetim gerçekleştiriyor 34.
    • Gelişmiş teknolojik sistemler: GPS ve kablosuz teknoloji kullanılarak oluşturulan ağlarla bütünleştirilmiş sistemler, sürücüleri buzlanma, sis ve kaza gibi durumlarda önceden bilgilendiriyor 25.
    5 kaynak