• Hazır giyim sektörünün en güçlü gruplarından biri olan Aydınlı Giyim Grubu da TMSF'nin satış programında. 
    1
    16 saat önce
    Toplam 690 mağazası bulunan ve 306'sı yurtdışında faaliyet gösteren şirketin, Aydınlı Hazır Giyim, PLS Marka Pazarlama, PCU Tekstil Mümessillik ve Aydınlı Moda Tekstil'e ait hisseleri satışa sunulacak. 
    2
    15 saat önce
    İhale için belirlenen muhammen bedel 20 milyar 350 milyon TL olarak açıklandı. 
    3
    15 saat önce
    Katılım teminatı 1 milyar 200 milyon TL, şartname bedeli 200 bin TL, veri inceleme ve tesis ziyaret ücreti ise 2 milyon TL olarak açıklandı. 
    4
    15 saat önce
    U.S. Polo Assn., Pierre Cardin ve Cacharel gibi dünyaca ünlü markaların lisans haklarını barındıran grup, bugünkü ihalede yeni sahibini bekleyecek. 
    5
    15 saat önce

    Diğer konular

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Aydınlı Moda Tekstil'in üretim kapasitesi, yıllık 110 milyon çift olarak belirtilmiştir 1.
    5 kaynak
    Aydınlı Giyim Grubu'nun tarihi, 1965 yılında Kavurmacı Kardeşler Kolektif Şirketi'nin kurulması ve "Aydınlı Yerli Mallar" adıyla İstanbul Fatih'te ilk mağazanın açılmasıyla başlamıştır 24.
    1989 yılında Aydınlı Hazır Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. kurulmuş ve üretim tesisleri faaliyete başlamıştır 4.
    1993 yılında Pierre Cardin, 1995 yılında Cacharel ve 1997 yılında U.S. Polo Assn. ile imzalanan sözleşmelerle grup, uluslararası alanda büyümeye başlamıştır 124.
    Bugün, Aydınlı Grup; 3 kıtaya yayılan, 245'i Türkiye'de toplam 389 mağazası ve 3.500'ü aşkın çalışanıyla, Türkiye ve yakın coğrafyanın en büyük hazır giyim perakendecilerinden biridir 4.
    5 kaynak
    PLS Marka Pazarlama, U.S. Polo Assn., Pierre Cardin ve Cacharel gibi dünyaca ünlü markaların lisans haklarını barındıran Aydınlı Giyim Grubu'na bağlı bir şirkettir 124.
    PLS Marka Pazarlama'nın hangi diğer markalarla çalıştığına dair bilgi bulunamamıştır.
    5 kaynak
    Pierre Cardin markasının lisans hakları, ev tekstili ve mobilya alanında kullanılan Pierre Cardin Home markasını da kapsamaktadır 2. Bu kategoriye ait ürünlerin Türkiye’deki hakları da Aydınlı Grup’a aittir 2.
    Ayrıca, Aydınlı Giyim Grubu’nun satış ihalesinde yer alan Pierre Cardin markası, hazır giyim, mücevher, parfüm, mobilya ve aksesuar gibi çeşitli ürün gruplarını da içermektedir 134.
    Marka haklarının tam içeriği, lisans sözleşmelerinin detaylarına göre değişiklik gösterebilir.
    5 kaynak
    Cacharel markasının Türkiye'deki etkisi şu şekilde özetlenebilir:
    • Tarihsel Etki: 1995 yılından itibaren Aydınlı Grup lisansörlüğü ile Türkiye'de faaliyet göstermektedir 23.
    • Popülerlik: Özellikle genç ve orta yaş grubuna yönelik şık koleksiyonlarıyla tanınmaktadır 5.
    • Satış Noktaları: Türkiye genelinde 24 mağaza ile hizmet vermektedir 2.
    • Uluslararası Varlık: 50 ülkede 500 noktada ürünleri satılmaktadır 4.
    • Üretim: Bazı doğal ürünler, özellikle Türkiye'den temin edilmektedir 4.
    Cacharel, zarif duruşunu fonksiyonel detaylarla destekleyen, kendine özgü ve kaliteli tasarımlarıyla dikkat çeken bir marka olarak kabul edilmektedir 2.
    5 kaynak